8 thoughts on “LOGIN MyKKP:ID CARA DAFTAR & GUNA SISTEM KESIHATAN PEKERJAAN MALAYSAI(JKKP)”

  1. selamat ptg,,sya nak daftar mykkp utk kren beroda,,sya nak daftar isi borang tpi bila dah isi nmbor IC tak dpt sbab nmbor IC dah Ada dlm mykkp,,sblum ni Sudah pernah isi utk buat id sya batalkan sbab medical Blum Ada,,dlm Emil pun tak Ada pla masuk pengasahan id utk mykkp

    Balas
  2. Saya telah memperbaharui sijil pemansangan perancah pertengah dengan manual dalam talian , proses pembaharuan saya dibatalkan, dengan itu bagaimana cara saya untuk mengulangi proses pembaharuan manual dalam talian kerana di website mykkp tidak dapat memproses pembaharuan sijil perancah saya , kebelakangan ini sistem mykkp login sangat menyukarkam untuk proses pembaharuan dan proses untuk dapatkan sijil oyk .

    Balas
  3. Saya telah mencukupi kumpul CEP point untuk memohon memperbaharui OYK tapi kebelakangan ini sistem mykkp login sangat-sangat menyukatkan untuk process pembaharuan.

    Balas
  4. Saya ingin membaharui lesen PMA untuk mesin angkat, sudah seminggu saya cuba login masuk , tapi sampai masih tak jadi. Macam mana i kena buat untuk memohon pembaharuan? lesen luput pada 26/03/2023.

    Balas

Leave a Comment