20 thoughts on “MySikap JPJ 2024(Cara Daftar Online Login Kali Pertama)”

  1. Dear Sir, saya sudah register, tapi saya tidak tahu apa itu 1MID dengan user ID saya. Katalaluan saya ingat. dapat kh saya mintak 1MID & user ID saya atau pun register sekali lagi.

    Balas
  2. Saya tak bole daftar masuk, semua ruang yang perlu di isi telah lengkap, tapi masih juga tidak dapat masuk. Dia suruh tutup pulak. Pening

    Balas
  3. Pertanyaan tentang jenis Perkhimatan Mysikap.
    Pendaftaran untuk Commercial C Permit Panel Van (NEW Vehicle) dapat diprocess melalui MySikap ke tidak?
    Puspakom sudah selesai, pending pendaftaran sahaja. Ingin minta tanya MySikap izin ke tidak untuk urusan membuat perdaftaranatas talian?

    Balas
  4. Saya sudah membuat pembaharuan lesen secara online di mysikap. Permasalahan saya terlupa UTK cetak dan hantar resit pembayaran UTK pengesahan pihak jpj

    Balas
  5. Saya sudah daftar Di mysikap@jpj online untuk system digital. Masalahnya saya belum menerima ID & kata laluan sementara. So saya tidak boleh hendak login.
    Minta bantuan.

    Balas
  6. Saya dah daftar ebid untuk tender no pendaftaran baru. Jika saya terlepas untuk tender melalui ebid, saya masih boleh dapatkan nombor yg saya minat melalui Mysikap dengan syarat nombor belum dibeli melalui ebid. Betul ke macam ni?

    Balas

Leave a Comment